Torby papierowe czy foliowe?

Foliowe reklamówki z nadrukiem były dostępne na rynku od niepamiętnych czasów i nadal są, chociaż coraz częściej mamy do czynienia z ich papierowymi odpowiednikami, czyli papierowymi torbami reklamowymi.

Wady i zalety foliowych reklamówek z nadrukiem.

Foliowe reklamówki z nadrukiem mają swoje wady i zalety, jak każdy produkt. Ich niewątpliwą zaletą jest ogólnodostępność, niewielka cena (także nieduży koszt produkcji) oraz łatwość przechowywania. Z tych to powodów zyskały tak dużą popularność. Spotkać się możemy z wieloma rodzajami foliowych reklamówek: reklamówki z nadrukiem lub bez, mało i wielkogabarytowe, kolorowe oraz białe. Szybko dostrzeżono potencjał tego typu produktów i zaczęto używać ich wolnej powierzchni w celach reklamowych. Zazwyczaj znajdziemy reklamówki z logo danego supermarketu lub drogerii, które to mają za zadanie przypomnieć klientowi w jakim sklepie robił zakupy, dzięki czemu do nich wróci. Niestety foliowe reklamówki z nadrukiem mają też swoje wady, przede wszystkim ich jednorazowość. Poza tym ludzie są coraz bardziej świadomi, jaki wpływ ma ich zachowanie na środowisko, a niestety reklamówki nie są tak przyjazne środowisku jak torby papierowe.

Wady i zalety papierowych toreb reklamowych.

Papierowe torby reklamowe to produkt zyskujący coraz większą popularność. Przemawia za nim najmocniej jego użytkowość i jest to produkt przyjazny środowisku. Papierowe torby mogą być wielokrotnego użytku, ponieważ papier jest mocniejszym materiałem od folii, ponadto często jest używany przy innych okazjach. Z kolei wadą papierowych toreb jest ich cena, która znacznie przewyższa cenę reklamówek. Wiąże się to oczywiście z większymi kosztami produkcji, takimi jak na przykład zakup papieru.

Reklamówki z nadrukiem jak i papierowe torby reklamowe mają swoje wady i zalety. Producent reklamówek i toreb powinien być ich najbardziej świadomy, bo to jego być albo nie być w biznesie. Zaraz po producencie reklamówek, większą świadomość powinny wykazywać firmy zamawiające te produkty – to w końcu one są pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem reklamówek. Na samym końcu są klienci, jednak ich rola w wyborze jest kluczowa, gdyż to właśnie od nich zależy, które z produktów będą wybierane częściej, w związku z czym, które z nich będą częściej produkowane. Klient nasz pan i ma to także odniesienie w stosunku do reklamówek i toreb.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *