USP Marketing – co warto wiedzieć?

Unikalna Wartość Oferty czyli USP, to nic innego jak sposób wyróżnienia danego produktu czy usługi spośród tych oferowanych przez konkurencję. Mówiąc o usp marketingu chodzi nam głównie o stronę internetową, po odwiedzeniu której odbiorca reklamy zechce pozostać z nami na dłużej i dokona zakupu oferowanego przez nas produktu lub skorzysta ze świadczonych przez nas usług.

Czym powinno charakteryzować się usp?

USP marketing przede wszystkim w wyróżniający naszą firmę sposób, powinien wskazywać korzyści, jakie dany klient otrzyma decydując się na podjęcie współpracy właśnie z nami.

Żeby można było mówić o efektywności tej metody, ważnym jest aby w jak najlepszy sposób odpowiadała ona na konkretne pytania, które bardzo często są kluczowe dla klienta. Pierwszym z tego typu pytań będzie na pewno co w naszym produkcie czy usłudze jest najbardziej przydatne dla klienta. Kolejną ważną kwestią jest oszacowanie czego klient może wymagać, oraz czy nasz produkt jest w stanie mu tego dostarczyć. Następnie istotnym jest, abyśmy mogli jasno stwierdzić jak zakomunikować klientowi o naszej ofercie oraz czy jest to opcja łatwa do przekopiowania przez konkurencję.

Jaki skłonić klienta do wejścia na naszą stronę?

Aby w ogóle móc stanąć do walki o klienta i wykazać się kreatywnością, w pierwszej kolejności należałoby zachęcić go do odwiedzenia naszej strony. W związku z powyższym, najlepszym rozwiązaniem w tej kwestii byłoby zainwestowanie w reklamę google.

Żeby trafiała ona do odpowiedniego grona klientów, należy przede wszystkim zoptymalizować ją pod słowa kluczowe oraz frazy, które najczęściej są wyszukiwane w związku z tematyką świadczonych przez nas usług. W tej kwestii idealnie sprawdzą się statystyki słów kluczowych google. Wpisując dane słowo, znajdziemy najróżniejsze kombinacje, w których występuje ono w trakcie wyszukiwania. Dzięki temu będziemy mogli ustawić kampanię tak, aby osoby wpisujące daną frazę w wyszukiwarkę mogły trafić na naszą stronę.

Statystyki słów kluczowych google zdecydowanie pomogą nam „zwabić” klienta. Kiedy to już nastąpi swoją rolę niewątpliwie będzie odgrywać usp marketing. Jeżeli poprowadzimy go w odpowiedni sposób, z całą pewnością przekonamy klienta, że to właśnie my w najlepszy sposób wykonamy dla niego daną usługę lub też to właśnie nasz produkt najtrafniej i na najwyższym poziomie spełni jego oczekiwania. W związku z tym dołóżmy wszelkich starań, aby tak się właśnie stało.

Statystyki aukcji w Google AdWords | Marketing dla Ludzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *