Jak działa Google AdWords Express?

Reklamowanie się w wyszukiwarce Google jest obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji w wielu branżach. Dzięki umiejętnemu korzystaniu z Internetu, sklepy oraz firmy usługowe zdobywają większy udział na rynku lokalnym i krajowym. Szczególnie zadowalające efekty uzyskują reklamodawcy, którzy korzystają z AdWords Express. Czym jest ta usługa?

AdWord Express automatyzuje zarządzanie reklamą

Google są najczęściej używaną wyszukiwarką w Polsce, dlatego zamieszczane w niej reklamy cechują się szerokim zasięgiem i wysoką skutecznością. Efekty są tym bardziej zadowalające, im lepiej dobierze się słowa kluczowe, którymi posługują się internauci, by znaleźć określone firmy w Google. Dzięki Google AdWords Express, można w kilka minut stworzyć skuteczną reklamą, a także zautomatyzować proces zarządzania nią przez cały okres trwania kampanii.

AdWords Express pomaga nie tylko szybko i łatwo przygotować reklamę, ale i dobrać frazy, które są często wpisywane przez użytkowników. Podczas tworzenia kampanii, Adword express przedstawia listę z popularnymi w branży słowami kluczowymi, dzięki czemu reklamodawca bez trudu dociera do wybranej grupy docelowej. Dodatkowo usługa obejmuje możliwość śledzenia wyników kampanii w specjalnym panelu. Jeżeli efekty reklamy są niższe od oczekiwań, w każdej chwili można dokonać edycji reklamy.

Wsparcie dla lokalnych biznesów

Google AdWords Express jest usługą, która znacząco ułatwia promowanie lokalnych biznesów. Niewielkie przedsiębiorstwa, działające na ograniczonym rynku, zwykle dysponują małym budżetem na reklamę. Kampania AdWords jest niedroga, gdyż płaci się w niej jedynie za efekty, czyli kliknięcia w link w wyszukiwarce. Brak kliknięć oznacza, że Google nie pobierze opłaty za publikację reklamy. Niedroga reklama, przekładająca się na wzrost zainteresowania lokalną firmą, jest ważna, zwłaszcza na początku działalności.

Reklama tworzona za pomocą AdWord Google może być połączona z wyświetlaniem jej bezpośrednio na mapie, co zachęca do dokonywania zakupów lokalnych i wybierania usług w swojej okolicy. Co ważne, w reklamie firmy można zamieścić jej dokładny adres, telefon, a także informacje takie jak godziny otwarcia lub adres poczty elektronicznej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *