Najlepszy producent kalendarzy książkowych

W świecie wysoko rozwiniętych technologii informacyjnych dokonywanie odręcznych wpisów w kalendarzach książkowych wydaje się być mało nowoczesne. Tymczasem ten „przeżytek” z minionej epoki to nie tylko przydatne narzędzie sprzyjające organizacji czasu, ale także wyjątkowo skuteczny produkt marketingowy. Wie o tym każdy producent kalendarzy przygotowując oferty w wysokim stopniu personalizowane zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów.

Kalendarze książkowe – do czego służą?

Tradycyjne kalendarze książkowe to organizatory w formie książki, które pełnią funkcję:
• Kalendarza, czyli rejestru dat w ujęciu dziennym (często z podziałem na godziny), tygodniowym, kwartalnym, miesięcznym, rocznym; producent kalendarzy odmiennymi kolorami oznacza dni powszednie i świąteczne,
• Terminarza, czyli rejestru spraw, spotkań, zadań zapisywanych pod konkretnymi datami,
• Notatnika – w kalendarzu jest dużo miejsca na notatki w każdym dniu oraz na wydzielonych stronach umieszczanych z reguły na końcu,
• Skorowidza adresowego – specjalnego notatnika służącego do zapisywania kontaktów (dane osobowe, numery telefonów, mejle, adresy stacjonarne),
• Vademecum zawierającego przydatne informacje dotyczące numerów kierunkowych krajowych i międzynarodowych, odległości między miejscowościami, wykazu najpopularniejszych imienin itp.

Jakie treści dodatkowo można umieścić w kalendarzu?

Poza wymienionymi powyżej w kalendarzach spotyka się także treści umieszczane na specjalne zamówienia. Takie kalendarze książkowe producent projektuje i wykonuje dla konkretnej firmy czy osoby do celów reklamowych. Umieszczanie zdjęć, logotypów, haseł reklamowych czyni z kalendarza książkowego narzędzie marketingowe o niezwykłej sile oddziaływania. Przydatny, praktyczny gadżet reklamowy jest wykorzystywany codziennie. Znajduje się w zasięgu wzroku właściciela oraz osób, które są w jego otoczeniu.

Wykorzystanie okładek na powierzchnię reklamową to sprawdzona technika marketingowa i promocyjna.

Gdzie kupić firmowe kalendarze książkowe?

Aby wypuścić na rynek firmowe personalizowane kalendarze książkowe producent musi rozpoznać potrzeby firmy, dla której będzie wykonywać zlecenie. To etap doradztwa w kwestiach doboru zdjęć, rysunków, haseł, treści artykułów, plakatów oraz kolorystyki produktu. Producent kalendarzy książkowych w ramach umowy przygotowuje projekt graficzny, który po zatwierdzeniu będzie realizowany.

Ile kosztuje kalendarz książkowy?

Ceny kalendarzy zaczynają się już od kilkunastu złotych. Górna granica nie jest zamknięta – wszystko zależy od wielkości, zawartości, gatunku papieru, jakości druku, ilości zdjęć i grafiki, rodzaju obwoluty, personalizowanych treści typu imię i nazwisko użytkownika na okładce.

Znaczącą rolę przy kształtowaniu ceny jednostkowej ma także wielkość nakładu – tu działa prawo zamówień lawinowych, czyli im większe zamówienie, tym niższa cena jednostkowa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *