Sage Symfonia – najlepsze oprogramowanie dla biznesu

Rozpoczynając działalność gospodarczą łatwo utknąć w gąszczu i mrowiu przepisów oraz obowiązków stawianych przed przedsiębiorcą. Młodych przedsiębiorców szczególnym przerażeniem napawają przepisy podatkowe oraz nieprzekraczalne terminy. A instytucja czynnego żalu nie jest koniecznie tym, czym chcielibyśmy się wiecznie ratować. Na szczęście na pomoc przychodzi nam odpowiednie oprogramowanie.

Sage Symfonia

Internet i nowoczesne technologie przynoszą rozwiązania wielu problemów. Odpowiedni software dla firm pozwoli zadbać o wiele spraw bez stresu ani bólu głowy. Takim strzałem w dziesiątkę jest oprogramowanie Sage Symfonia, które jest nieustannie aktualizowane, wobec czego nie musimy się obawiać, że nowe wymogi prawne są dla nas zagrożeniem. Sage Symfonia to tak naprawdę cała seria produktów, które ułatwiają zarządzanie naszym biznesem.

Program Symfonia – obsługa handlu

Jest to oprogramowanie dla firm zarządzających procesami handlowymi. Pozwalają na nadzór nad magazynami i nadają się do zastosowania w przedsiębiorstwach usługowych, handlowych i produkcyjnych. Dla najbardziej wymagających klientów istnieje możliwość dostosowania oprogramowania do specyficznych wymagań danego klienta. W tej ofercie mamy do dyspozycji rozwiązania wspomagające pracę mobilną.

Program Symfonia – finanse i księgowość

Podobnie jak powyżej przedstawione rozwiązanie, oprogramowanie do obsługi finansów i księgowości może zostać zakupione w wersji dla mikrofirm oraz dużych przedsiębiorstw zarządzających złożonymi procesami. Wszelkie rozliczenia i raporty mogą się pojawiać wręcz natychmiast dzięki rozwiązaniom Symfonia Sage.

Program Symfonia – kadry i płace

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorcom prowadzącym firmy o różnej wielkości to oprogramowanie może być przygotowane do obsługi wszelkich spraw kadrowych dla zatrudniających do 50 osób, do 200 albo mających nawet powyżej 200 pracowników. Rozliczenia z ZUS i US stają się naprawdę proste i błyskawiczne, a system pozwala na obsługę 6 różnych typów umów cywilnoprawnych oraz aż 30 różnych rodzajów nieobecności. W tym rozwiązaniu bardzo pomocna jest e-teczka pracownika.

Symfonia Sage to szereg produktów o ogromnym zróżnicowaniu w zależności od specyficznych potrzeb danego klienta. Każda firma może je dostosować tak, aby rozwiązanie perfekcyjnie odpowiadało codziennym wyzwaniom w przedsiębiorstwie i było dostosowane do charakteru danej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *