Druk sublimacyjny w reklamie

Różne rodzaje drukarek wykorzystywane są do tworzenia nadruków na rozmaitych nośnikach. Dzięki stosowaniu specjalnej techniki przenoszenia farby z jednego nośnika na drugi można uzyskać wysokiej jakości nadruk na powierzchniach trudnych, na przykład folii, tkaninach lub blachach. Do takich właśnie powierzchni stosuje się druk sublimacyjny w profesjonalnych drukarniach.

Gadżety reklamowe – kiedy są przydatne?

Dzięki technice jaką jest sublimacja druk można wykonać na powierzchniach trudnych do wypełnienia z uwagi na ich skomplikowaną strukturę. Przykładowo, tkaniny koszulek uniformów roboczych i innych tekstyliów są zadrukowywane barwami i logo firmy, aby podkreślić ich indywidualność i przynależność do danej marki. Bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniej struktury takiego napisu lub obrazu, by nadruk nie budził wątpliwości co do tego, co przedstawia. Taki nadruk sublimacyjny musi być trwały i odwzorowywać idealnie naniesione kolory. Dzięki temu tworzy się doskonałą identyfikację wizualną firmy. Marki często wykorzystują drobne gadżety reklamowe, takie jak smycze, kubki, długopisy czy koszulki w celu promowania siebie. Służą one zazwyczaj jako gratis oferowany odbiorcom na różne okazje i mają za zadanie umacniać wizerunek firmy w oczach potencjalnego klienta.

Jak tworzy się nadruki sublimacyjne?

Druk sublimacyjny tworzony jest na specjalnym papierze transferowym przy pomocy odpowiednio dopasowanych atramentów. Następnie pod odpowiednim ciśnieniem i w warunkach właściwie podwyższonej temperatury nadruk sublimacyjny nanoszony jest na właściwy nośnik. Jeśli chodzi o technikę jaką jest sublimacja druk musi być wykonywany także w odpowiedniej jednostce czasu, w zależności od tworzywa, z jakiego wykonany jest nośnik docelowy. W branży reklamowej bardzo często wykorzystuje się tę technikę z uwagi na wysokie zapotrzebowanie marek na różne elementy o charakterze reklamowym. Dzięki wysokiej jakości druku możliwe jest uzyskanie perfekcyjnie naniesionych na gadżet reklamowy efektów, co pozwala na stworzenie unikatowej, spójnej identyfikacji wizualnej. W celu zaopatrzenia się w gadżety reklamowe z nadrukiem należy się udać do profesjonalnej agencji reklamowej zaopatrzonej w odpowiedni sprzęt.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *