Szukasz agencji marketingu internetowego? Wybierz Partnera Google!

Na rynku funkcjonuje wiele agencji zajmujących się marketingiem internetowym, w tym także tych, które realizują działania marketingowe w wyszukiwarce Google i innych produktach Google. Każda z tych agencji oczywiście zachwala własne usługi. Wybór tej najlepszej nie jest zatem łatwy. W takim przypadku warto sprawdzić, czy dana agencja jest Partnerem Google. Co to znaczy?

Na czym polega program Google Partners?

Od dłuższego już czasu Google stawia na współpracę z najlepszymi agencjami marketingu internetowego. W związku z tym realizowany jest program Google Partners. W ramach programu agencje mogą otrzymać tytuł Partner Google lub tytuł partner premium Google. Zdobycie tych tytułów nie jest łatwe. Pracownicy agencji muszą wykazać się ogromną wiedzą z zakresu produktów reklamowych Google oraz zdać właściwe egzaminy. Dodatkowo agencja chcąca starać się o taki tytuł musi wykazać się odpowiednio dużymi wydatkami na usługi reklamowe Google. Śmiało można zatem powiedzieć, że Partnerzy Google to agencje, którym na pewno można zaufać.

Partner Google a Partner Google Premium

Warto podkreślić czym różnią się tytuły Partnera Google, a Partnera Premium. Mówiąc ogólnie, agencja marketingu internetowego posiadająca tytuł Partnera Premium Google zatrudnia większą liczbę certyfikowanych pracowników, wykorzystuje dużo bardziej zaawansowane funkcje oraz przeznacza większe środki na kampanie reklamowe. Można powiedzieć, że Partner Premium Google to agencja cechująca się ogromnym doświadczeniem w realizacji kampanii reklamowych przy wykorzystaniu narzędzi reklamowych Google.

Zdobycie certyfikatu Partner Google

Jak wspomniano, Partnerzy Google muszą spełniać określone wymagania. Po pierwsze, konieczne jest zdanie egzaminu z wiedzy dotyczącej reklamy Google Ads. Poza tym zdać należy dodatkowy egzamin z przynajmniej jednej specjalizacji. Mowa tu o takich specjalizacjach jak reklama mobilna, reklama video, reklama w sieci reklamowej czy reklama w Zakupach Google.

Korzyści wynikające z programu Google Partners

Tytuł Partnera Google to dla agencji wiele korzyści. Świadczy to o ogromnej wiedzy i doświadczeniu agencji. To z kolei bezpośrednio przekłada się na większą ilość zleceń i klientów. Ci mają bowiem pewność, że oddają swoje biznesy w dobre ręce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *