Słodka reklama

Słodycze cieszą się niesłabnącą popularnością. Półki sklepowe uginają się pod naporem cukierków, lizaków i czekoladek, a producenci słodyczy ciągle pracują nad tym, by klienta czymś nowym zaskoczyć. Zmieniają się opakowania i składy, dostosowując się do wymagań klientów. I choć rośnie świadomość zakupowa, to nic nie zapowiada, by era słodyczy miała się szybko skończyć.

Słodycze jako gadżet reklamowy

Tę słabość klientów do słodkości wykorzystuje wielu usługodawców, wzbogacając swoje metody perswazji o słodycze reklamowe. Landrynki lub krówki zawinięte w kolorowe papierki z logo firmy to świetny chwyt, by zachęcić klienta do skorzystania z usług firmy. W wielu wypadkach okazuje się, że są o wiele skuteczniejsze od tradycyjnych reklamowych drobiazgów typu smycze, zawieszki, długopisy, kalendarze, ulotki, zakładki do książek, baloniki, torby na zakupy, czy nieco większe gabarytowo parasole. Słodycze reklamowe dołącza się do paczek z zamówionymi towarami jako podziękowanie za zakupy w konkretnym sklepie, wykłada na stoiskach i w biurach, częstuje nimi w czasie wszelkiego typu imprez plenerowych.

Gdzie zamówić słodycze z logo?

Od pewnego czasu w Internecie można znaleźć sklepy specjalizujące się w tworzeniu słodyczy reklamowych oraz okolicznościowych na różne okazje. Producent słodyczy może zaoferować szeroką gamę słodkości opakowanych w zaprojektowane na specjalną okazję papierki z logo lub konkretnym tekstem. Coraz bardziej popularne stało się dzielenie słodyczami reklamowymi w czasie uroczystości ślubnych i urodzin. Słodycze okolicznościowe pojawiają się także jako miły dodatek do paczek świątecznych. Zaletą zamawiania cukierków z logo jest fakt, że producent słodyczy gwarantuje wysoką jakość wyrobów oraz szybkość realizacji zamówienia. W wielu wypadkach czas oczekiwania na zamówione słodycze z logo firmy to zaledwie jedna, dwie doby.

Czy słodycze reklamowe spełniają swoją funkcję?

Odpowiedź na to pytanie jest oczywiście twierdząca. Wiadomo przecież, że lepiej zapamiętuje się te treści, które podawane są wielozmysłowo, jeśli więc potencjalny klient jednocześnie zobaczy logo firmy, usłyszy o niej z ust agenta, a dodatkowo będzie doświadczał przyjemności z kosztowania cukierka zawiniętego w opakowanie reklamowe, to istnieje ogromna szansa, ze zapamięta firmę i skorzysta z jej usług. Podobnie, gdy otrzyma słodycze reklamowe w przesyłce z zakupami, to prawdopodobnie następnym razem zrobi zakupy w tym samym miejscu. Niewielki koszt słodyczy reklamowych w stosunku do ich skuteczności w działaniach marketingowych sprawia, że warto w nie zainwestować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *