Nadruki sublimacyjne na koszulkach

Sublimacja jest przemianą fazową. Kluczem do zrozumienia tego zjawiska jest jak najlepsze rozumienie samej fizyki i chemii. W sublimacji chodzi o przejście ze stanu stałego w gaz, pomijając stan ciekły. Wykorzystuje się wysoką temperaturę. Dzięki temu można zrobić bardzo ładne nadruki na odzieży.

Czy nadruk można wykonać na każdej koszulce?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Na pewno najlepiej do nadruków wykorzystać materiały syntetyczne, czyli koszulki, gdzie przeważającym materiałem jest poliester. W obecnych czasach ludzie niechętnie kupują ubrania z poliestru, ponieważ wolą materiały bardziej naturalne, takie jak bawełna organiczna czy specjalna wiskoza ekologiczna. Jednak można poszukać przecież poliestru z recyklingu. Nadruk sublimacyjny znakomicie będzie się trzymał na tego rodzaju materiale. Sublimacja druk to przyszłość mody.

Jaką metodą najlepiej nadrukować zdjęcie na koszulce?

Jaka metoda jest najlepsza, jeśli chodzi o drukowanie zdjęć na odzieży? To zależy od kilku czynników. Tam, gdzie priorytetem jest jakość, trwałość, dokładne odwzorowanie, tam należy wybrać Druk sublimacyjny. Jest to zresztą metoda bardzo opłacalna, jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości. Ile kosztuje nadrukowanie jednego zdjęcia na koszulce? Koszt wynosi zazwyczaj od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Oczywiście przy zamówieniu większej liczby sztuk cena znacznie spada. Można liczyć na duże rabaty.

Czy branża modowa powinna spodziewać się kryzysu?

Jaka przyszłość czeka branżę modową? Czy osoby pracujące w tej branży powinny być przygotowane na kryzys? Nie ma tutaj jednej dobrej odpowiedzi. Kiedy przychodzi inflacja, kiedy koszty życia rosną, ludzie przestają kupować mniej potrzebne rzeczy. Czy jednak ubrania można zakwalifikować do tej kategorii? Przecież ubrania nieustannie się niszczą i trzeba kupować nowe sztuki. Dla wielu ludzi wizerunek jest niezwykle ważny. Trudno wyobrazić sobie, aby osoby na wysokich stanowiskach nosiły stare, zniszczone ubrania. Klienci premium na pewno będą kupowali tyle, co do tej pory. Pozostaje jednak pytanie o klientów sklepów sieciowych, którzy muszą teraz zacisnąć pasa. Ubrania są sposobem na to, by wyrazić swój indywidualizm, swoją osobowość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *